Μενού
Το Καλάθι σας

FAQ

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω e-mail στο: orders@salamat.gr.

Οι παραγγελίες επεξεργάζονται σε 1-2 εργάσιμες ημέρες από τις αποθήκες μας.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα εξυπηρετεί όλο το δίκτυο μέσω της ACS.

Για αναλυτικότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:

https://www.acscourier.net/el/

Αναλόγως το σημείο διανομής δίνεται ένα χρονικό διάστημα 1-3 εργάσιμων ημερών για παράδοση.

Αν το δέμα προορίζεται σε δυσπρόσιτη περιοχή, νησιωτικό προορισμό ή περιοχή στην άγονη γραμμή το δέμα ενδέχεται να φτάσει στον προορισμό του σε 4-5 εργάσιμες ημέρες.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα υποκαταστήματα που εξυπηρετούν και δρομολογουν δέματα στην περιοχή σας μπορείτε να επισκεφθείτε τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.acscourier.net/el/myacs/ta-ergaleia-mou/anazitisi-simeiwn/

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε έλλειψη στην παραγγελία σας μπορείτε να επικοινωνήσετε με το orders@salamat.gr και η ομάδα μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα.

Από τη στιγμή της παράδοσης του δέματος στην ταχυμεταφορική, τα δρομολόγια και η παράδοση κατ’οίκον προγραμματίζονται και εκτελούνται αποκλειστικά από την κούριερ.

Υπάρχουν πολλαπλοί παράγοντες που καθυστερούν την παράδοση ενός δέματος με κυριότερους, τα ξαφνικά, έντονα καιρικά φαινόμενα, τις τοπικές αργίες ή τις επισκευές θαλάσσιων οχημάτων.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να ενημερωθείτε από τον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.acscourier.net/el/σημαντικές-ενημερώσεις/

Αν το δέμα δεν έχει παραδοθεί για τους παραπάνω λόγους μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα του ηλεκτρονικού καταστήματος στο orders@salamat.gr για την επίλυση του προβλήματος.

Όταν το δέμα παραδίδεται στην κούριερ, λαμβάνετε ειδοποίηση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τα στοιχεία φορτωτικής και την ιστοσελίδα αναζήτησης.

Μπορείτε πάντοτε να παρακολουθείτε την πορεία της αποστολής σας στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://www.acscourier.net/el/myacs/anafores-apostolwn/anazitisi-apostolwn/ 

Το κατάστημα ενημερώνει μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο.

Στην περίπτωση που δεν έχετε λάβει μήνυμα μπορείτε να κάνετε τα εξής:

Αν δεν βρίσκετε το μήνυμα σας στα κύρια μηνύματα του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου το μήνυμα ενδέχεται να βρίσκεται στα ανεπιθύμητα μηνύματα.

Αν δεν βρίσκεται στα ανεπιθύμητα μηνύματα, υπάρχει περίπτωση να έχουν δοθεί είτε λανθασμένα στοιχεία email, είτε παλαιότερος λογαριασμός ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δεν βρίσκεται σε χρήση.

Για την καλύτερη ενημέρωση σας χρησιμοποιείτε πάντοτε μια έγκυρη και ενεργή διεύθυνση email.

Για να ακυρώσετε μια παραγγελία μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση στο orders@salamat.gr.

Αν η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί μέσω πιστωτικής κάρτας, ο χρήστης χρειάζεται να αποστείλει στο orders@salamat.gr τον IBAN του μαζί με το ποσό επιστροφής. 

Μπορείτε σε κάθε ενδεχόμενο να επικοινωνείτε με το orders@salamat.gr για την προσθήκη προϊόντος στην παραγγελία σας.

Στην περίπτωση προσθήκης προϊόντος σε παραγγελία που έχει εξοφληθεί με Πιστωτική κάρτα ή Paypal η προσθήκη πληρώνεται μετρητοίς κατά την παράδοση του δέματος.

Σε οποιαδήποτε προσθήκη, το δέμα ενδέχεται να καθυστερήσει.

Η ηλεκτρονική μας ιστοσελίδα προσφέρει τη δυνατότητα έκδοσης τιμολογίου.

Στην ολοκλήρωση παραγγελίας σας, επιλέγετε τον τύπο παραστατικού σε τιμολόγιο και συμπληρώνετε τα στοιχεία της επιχείρησης σας.

Παραγγελίες χονδρικής επεξεργάζονται αποκλειστικά μέσω email στο:

orders@salamat.gr

Στο μήνυμα σας φροντίζετε πάντα να παρέχετε:

α) Τους κωδικούς των προϊόντων όπως αυτοί εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας: https://www.salamat.gr

β)Τον αριθμό τεμαχίων ή κιβωτίων που επιθυμείτε.

γ)Τα στοιχεία της επιχείρησης σας.

Το τμήμα της χονδρικής θα σας απαντήσει με την προσφορά του και κατόπιν έγκρισης σας μπορεί να εκτελεστεί ως παραγγελία.

Η αποστολή κατεψυγμένων προϊόντων γίνεται με δύο τρόπους:

Αν βρίσκεστε εντός εμβέλειας-μόνο στην Αττική- μπορείτε να παραγγείλετε κατεψυγμένα προϊόντα από την εφαρμογή μας στη Wolt και από τα δύο μας καταστήματα:

https://wolt.com/en/grc/athens/venue/salamat-asian-market

https://wolt.com/en/grc/athens/venue/salamat-asian-market-ampelokipi

Αποστολές εκτός Αττικής πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω μεταφορικής και γίνονται μόνο κατόπιν παραγγελίας στο orders@salamat.gr. Για να γίνει η αποστολή κατεψυγμένων οι παραγγελίες θα πρέπει:

  1. Να είναι παραγγελίες αποκλειστικά με κατεψυγμένα προϊόντα
  2. Να ξεπερνούν το ποσό των 200€.
  3. Η εξόφληση γίνεται μέσω τραπεζικής κατάθεσης.

Αφού έχουν ολοκληρωθεί τα παραπάνω βήματα το κατάστημα στέλνει τα προϊόντα σε μεταφορικής της επιλογής σας. Αν δεν έχετε κάποια συγκεκριμένη μεταφορική, το κατάστημα επιλέγει μια από τις συνεργαζόμενες μεταφορικές και σας παρέχει τα στοιχεία της μέσω email.

Για να γίνει αποστολή μιας παραγγελίας με μεταφορική θα πρέπει να πληροί τα κριτήρια μιας έγκυρης παραγγελίας για μεταφορική.

Έγκυρη θεωρείται μια παραγγελία:

Άνω των 150€ σε ξηρά προϊόντα.

Άνω των 200€ σε κατεψυγμένα προϊόντα.

Έχει εξοφληθεί μέσω κατάθεσης αν είναι παραγγελία χονδρικής μέσω email ή έχει πληρωθεί με Πιστωτική κάρτα ή Paypal στο ηλεκτρονικό κατάστημα: https://www.salamat.gr

Η αποστολή αφορά αποκλειστικά μεταφορές εντός Ελλάδας.

Η αποστολή είναι εκτός Αττικής.

Αν είναι έγκυρη, το κατάστημα στέλνει τα προϊόντα σε μεταφορική της επιλογής σας.

Αν δεν έχετε κάποια συγκεκριμένη μεταφορική, το κατάστημα επιλέγει μια από τις συνεργαζόμενες μεταφορικές και σας παρέχει τα στοιχεία της μέσω email.

Τα φυσικά καταστήματα και το ηλεκτρονικό κατάστημα διαφέρουν, το καθένα έχει ξεχωριστές προσφορές και τιμές.

Τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν αντιστοιχούν σε τιμές των φυσικών καταστημάτων και ούτε το αντίστροφο.

Προϊόντα προσφορών στο ηλεκτρονικό κατάστημα αφορούν αποκλειστικά προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος και σε καμία περίπτωση δεν αντιστοιχούν στις τιμές των φυσικών καταστημάτων λιανικής.

Παραγγελίες ντελίβερι (delivery) πραγματοποιούνται στην εφαρμογή της Wolt από τα φυσικά καταστήματα μας:

https://wolt.com/en/grc/athens/venue/salamat-asian-market

https://wolt.com/en/grc/athens/venue/salamat-asian-market-ampelokipi

Οι αποστολές σε Κύπρο πραγματοποιούνται σε δοκιμαστικό ακόμη στάδιο με την παρακάτω μέθοδο:

Κάνετε παραγγελία με κατάσταση: Παραλαβή από κατάστημα Αμπελοκήπων.

2) Οι αποστολές δεμάτων στην Κύπρο χρεώνουν τα μεταφορικά στον παραλήπτη και υπολογίζονται μετά την υποβολή της παραγγελίας με βάση το βαρομετρικό και ογκομετρικό τιμοκατάλογο μεταφορικών της ACS για Κύπρο.

3) Το ποσό των μεταφορικών υπολογίζεται και αποστέλλεται σε δεύτερο μήνυμα.

4) Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε την εξόφληση των εξόδων αποστολής, η παραγγελία ακυρώνεται.

Αν η ακυρωμένη παραγγελία έχει εξοφληθεί με Πιστωτική κάρτα ή Paypal γίνεται επιστροφή χρημάτων.

Στην περίπτωση της επιστροφής πιστωτικής ζητείται ο αριθμός ΙΒΑΝ για την επιστροφή του ποσού.

5) Τα έξοδα αποστολής δίνονται στον κούριερ την ημέρα παράδοσης.

Το κατάστημα εξυπηρετεί εντός Ελλάδας και σε δοκιμαστικο σταδιο στην Κύπρο.

Αποστολές πραγματοποιούνται μέχρι νεωτέρας σε αυτές τις δύο περιοχές.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα προσπαθεί να διευρύνει το δίκτυο αποστολών του για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση εντός του Ευρωπαϊκού χώρου και επιθυμει στο μέλλον να προσφέρει τις υπηρεσίες του σε ένα ακόμη ευρύτερο δίκτυο.

Το κατάστημα εξυπηρετεί εντός Ελλάδας και σε δοκιμαστικό στάδιο στην Κύπρο.

Αποστολές πραγματοποιούνται μέχρι νεωτέρας σε αυτές τις δύο περιοχές.

Δεν προσφέρονται υπηρεσίες διανομής σε ευρύ διεθνές επίπεδο.

Το κατάστημα μας έχει ηλεκτρονική παρουσία στα παρακάτω μέσα:

https://www.facebook.com/SalamatAsianMarket/

https://www.instagram.com/salamatasianmarket/?hl=en

https://www.tiktok.com/@salamatasianmarket

Οι παραπάνω σύνδεσμοι αποτελούν τις μοναδικές εγκεκριμένες πλατφόρμες μας.

Οποιαδήποτε άλλη σελίδα δεν αποτελεί επίσημη σελίδα του καταστήματος. 

Ένας από τους κυριότερους στόχους μας σαν κατάστημα ασιατικών ειδών είναι να διδάξουμε το κοινό να αγαπήσει την ασιατική κουζίνα και, κατ’ επέκταση, την κουλτούρα της ώστε να την αγαπήσει όσο την αγαπάμε και οι ίδιοι.

Στα καταστήματα μας οι υπάλληλοι είναι ειδικά εκπαιδευμένοι για να σας απαντήσουν και να σας μάθουν όσο περισσότερα πράγματα σχετικά με την κουζίνα και τις συνταγές της.

Για τον σκοπό επίσης αυτό, μεριμνούμε να ενημερώνουμε και την ιστοσελίδα μας με συνταγές και πληροφορίες σχετικά με την ασιατική κουζίνα.

Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να ανακαλύψετε κόλπα και τεχνικές με τον ευκολότερο και δυνατότερο προσβάσιμο τρόπο για ένα υπέροχο αποτέλεσμα στο πιάτο σας.

https://www.salamat.gr/blog

https://www.salamat.gr/blog?journal_blog_category_id=1

Όλες οι σχετικές πληροφορίες με τα συστατικά και τα τυχόν αλλεργιογόνα τους, υπάρχουν διαθέσιμες στην πίσω πλευρά των συσκευασιών.

Για να αναγνωρίσετε τα αλλεργιογόνα συστατικά πάντοτε βλέπετε τα συστατικά σε έντονη και υπογραμμισμένη γραφή.

Σε περίπτωση που θέλετε να πληροφορηθείτε για τυχόν αλλεργιογόνα σε προϊόν μας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με μήνυμα στο info@salamat.gr 

Σε περίπτωση εξάντλησης αποθέματος, μπορείτε να βάλετε υπενθύμιση στις πληροφορίες του προϊόντος μέσω της λειτουργίας: “Ειδοποίησε με!”.

Εισάγετε την διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου  και όταν γίνει επαναφορά αποθέματος, λαμβάνετε ειδοποίηση στο e-mail σας. 

Τα φυσικά καταστήματα Salamat εξυπηρετούν σε δύο περιοχές:

  • Το κατάστημα Αμπελοκήπων, Αθήνα
  • Το κατάστημα Νέου Ψυχικού, Αθήνα

Ψηφιακά καταστήματα που εξυπηρετούν είναι οι εξής πλατφόρμες:

Η ιστοσελίδα μας: https://www.salamat.gr/

Οι εφαρμογές μας στη Wolt:

https://wolt.com/en/grc/athens/venue/salamat-asian-market

https://wolt.com/en/grc/athens/venue/salamat-asian-market-ampelokipi

Το κατάστημα Αμπελοκήπων βρίσκεται στην οδό Κορινθίας 24, στους Αμπελόκηπους Αττικής.

Βρίσκεται σχετικά κοντά σε κεντρικές αρτηρίες και είναι προσβάσιμη από την Λεωφόρο Κηφισίας, την Λεωφόρο Μεσογείων. Είναι επίσης είναι κάθετη στην οδό Σεβαστουπόλεως.

Το κατάστημα μας στο Νέο Ψυχικό βρίσκεται στην Λεωφόρο Δημοκρατίας 3, είναι κοντά στο πρατήριο της Shell επί της Κηφισίας.

Πρόσβαση για το κατάστημα Αμπελοκήπων γίνεται μέσω της γραμμής 3 του μετρό στις στάσεις: Αμπελόκηποι και Πανορμου. Η απόσταση και από τις δύο στάσεις με τα πόδια για να φτάσετε στο κατάστημα είναι 10 λεπτά. 

Η πρόσβαση με το λεωφορείο είναι ακόμη πιο σύντομη, με τα κυριότερα λεωφορεία που εξυπηρετούν να είναι το 550 και το Α7. Η πλησιέστερη στάση είναι η Ζέρβα και βρίσκεται 2 λεπτά μακριά από το κατάστημα.

Το κατάστημα του Νέου Ψυχικού εξυπηρετείται από τις γραμμές των 550 και Α7 με κοντινότερη στάση τον Φάρο. Ο χρόνος που κάνετε για να φτάσετε στο μαγαζί είναι 2 λεπτά με τα πόδια.

Οι γραμμές μετρό που εξυπηρετούν το κατάστημα στο Νέο Ψυχικό είναι οι στάσεις Εθνική Άμυνα και Κατεχάκη, με απόσταση περπατήματος από το μαγαζί τα 10 λεπτά.

Τα φυσικά καταστήματα δεν διαθέτουν πάρκινγκ πελατών.

Το κατάστημα των Αμπελοκήπων έχει ωράριο 9:00-21:00

Το κατάστημα του Νέου Ψυχικού έχει ωράριο καθημερινά 10:00-20:30 και Σάββατo 10:00 - 18:00.

Το ωράριο εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος είναι: 9:00-15:00

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με το εκάστοτε κατάστημα και μόνο για την ημέρα που πραγματοποιήθηκε η κράτηση μπορείτε να πραγματοποιήσετε κράτηση προϊόντων.

Σε κάθε άλλη περίπτωση το κατάστημα δεν δέχεται κρατήσεις.

Οι παραγγελίες για παραλαβή από τα καταστήματα χρειάζονται συνήθως 1 εργάσιμη για να είναι έτοιμες για παραλαβή.

Το κατάστημα πάντα θα ενημερώσει μέσω e-mail για τη διαθεσιμότητα προϊόντων και παραλαβής.

Αν δεν έχει αποσταλεί ενημέρωση παραλαβής, το κατάστημα δεν μπορεί να παραδώσει παραγγελία που βρίσκεται σε επεξεργασία.

Για παραλαβή από το κατάστημα ζητάται πάντοτε ο αριθμός παραγγελίας από το ταμείο αφού ο πελάτης έχει ενημερωθεί για παραλαβή παραγγελίας.

Ο αμεσότερος και εγκυρότερος τρόπος ενημέρωσης αποθέματος είναι η επικοινωνία με το αρμόδιο τμήμα στο email: orders@salamat.gr