Όροι της σύμβασης πώλησης προϊόντων από απόσταση

ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΑΠΟ ΑΠΟΣΤΑΣΗ salamat.gr

Το salamat.gr (Δίκτυο) είναι ηλεκτρονικό κατάστημα πώλησης τροφίμων/ προϊόντων μέσω του Διαδικτύου (κατ’ εφαρμογή της διάταξης Αρ. Πρωτ.Υ1γ/Γ.Π/οικ.96967 ΦΕΚ Β' 2718/08-10-2012), της ατομικής επιχείρησης «ΦΩΤΗΣ ΣΤΕΡΓ. ΒΛΑΧΟΣ» (εφεξής «η Εταιρεία») με έδρα την Αθήνα, οδός Κορινθίας αρ. 24, Α.Φ.Μ. 034442904 και αρμόδια την Δ.Ο.Υ. ΙΒ’ Αθηνών, η οποία είναι καταχωρισμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.) με αρ. μητρώου 000786801000, όπως οφείλει σύμφωνα με το άρθρο 1 του ν. 3419/2005 (ΦΕΚ 297 Α') όπως αυτός έχει τροποποιηθεί και ισχύει, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@salamat.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 210 7796766

Το salamat.gr (εφεξής: «το Δίκτυο») διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας salamat.gr ανά πάσα στιγμή χωρίς υποχρέωση προηγούμενης ενημέρωσης των χρηστών.

Οι παρόντες όροι αφορούν και διέπουν αποκλειστικά τις σχέσεις της Εταιρείας με τα πρόσωπα που εγγράφονται στο salamat.gr (εφεξής «οι Χρήστες»). Εγγραφόμενοι στο salamat.gr, οι Χρήστες ταυτόχρονα αποδέχονται ανεπιφύλακτα τους Γενικούς Όρους Χρήσης (διαθέσιμοι: https://www.salamat.gr/index.php?route=information/information&information_id=5) και την παρούσα Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση. Η αποδοχή των Όρων και Συμφωνιών της παρούσας ισχύει για κάθε συναλλαγή με την Εταιρεία και την πώληση εμπορευμάτων που προσφέρονται μέσω του Δικτύου για το παρόν και για το μέλλον. Η εταιρεία έχει το δικαίωμα να τροποποιεί και να ανανεώνει τους Γενικούς Όρους Χρήσης και την παρούσα Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση οποιαδήποτε στιγμή, μονομερώς, δίχως προειδοποίηση, αλλά υποχρεούται να γνωστοποιεί τις εν λόγω τροποποιήσεις/ανανεώσεις στους Χρήστες μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Σε περίπτωση που οποιοσδήποτε Χρήστης δεν συμφωνεί με τους νέους όρους, έχει το δικαίωμα να ζητήσει τη διαγραφή του από το salamat.gr κατά τη διαδικασία που ορίζεται (άρθρο 1) παρακάτω. Όλοι οι όροι της παρούσας σύμβασης πώλησης από απόσταση θεωρούνται ουσιώδεις.

 

 

Άρθρο 1 ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΧΡΗΣΤΗ ΣΤΟ salamat.gr

Η εγγραφή στο salamat.gr επιτρέπεται αποκλειστικά και μόνο (α) σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα (β) που έχουν πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα, (γ) έχουν ταχυδρομική διεύθυνση στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό και (δ) διαθέτουν διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Απαγορεύεται επίσης ρητά η εγγραφή στο salamat.gr σε πρόσωπα η εγγραφή των οποίων έχει για οποιονδήποτε λόγο διακοπεί ή/και διαγραφεί. Κάθε Χρήστης έχει δικαίωμα να κατέχει μόνο έναν (1) λογαριασμό και επιτρέπονται μέχρι 2 λογαριασμοί ανά διεύθυνση IP.

Κάθε Χρήστης δηλώνει και εγγυάται ρητά ότι κατά τη στιγμή της εγγραφής του στο salamat.gr παρέχει πλήρεις, ακριβείς και αληθείς πληροφορίες για το πρόσωπό του, τη διεύθυνση κατοικίας και αποστολής και, ότι διαθέτει τις απαιτούμενες νόμιμες προϋποθέσεις καθώς επίσης και την απαραίτητη ικανότητα για να κατανοήσει τους παρόντες Όρους και Προϋποθέσεις για να εγγραφεί στο salamat.gr. Η εταιρεία δεν αναγνωρίζει και δεν δεσμεύεται από οποιαδήποτε χρήση του salamat.gr από Χρήστες που δεν πληρούν οποιαδήποτε από τις ανωτέρω προϋποθέσεις.

Οι Χρήστες εγγράφονται συμπληρώνοντας την ειδική ηλεκτρονική φόρμα που διατίθεται στην Ιστοσελίδα με απαραίτητη προϋπόθεση την συμπλήρωση των υποχρεωτικών πεδίων χωρίς την συμπλήρωση των οποίων δεν είναι δυνατή η ολοκλήρωση της διαδικασίας εγγραφής. Η εγγραφή γίνεται χωρίς καμία χρέωση. Ανάμεσα σε άλλα στοιχεία, ζητείται από κάθε Χρήστη να ορίσει τα στοιχεία πρόσβασής του, τα οποία αποτελούνται από ένα όνομα Χρήστη (username) και έναν κωδικό (password). Όσον αφορά στην επιλογή του username, απαγορεύεται στον Χρήστη να επιλέξει οποιαδήποτε ονομασία η οποία προσβάλλει τη δημόσια αιδώ ή/και τα χρηστά ήθη, ή βλάπτει τα δικαιώματα ή/και τα συμφέροντα τρίτων. Ο Χρήστης υποχρεούται να διατηρεί μυστικά το username και το password που διαθέτει για την πρόσβασή του στο salamat.gr και να μην τα παραχωρεί ή/και κοινοποιεί σε οποιουσδήποτε τρίτους. Ο Χρήστης είναι ο αποκλειστικά υπεύθυνος για την διατήρηση και το απόρρητο των στοιχείων του πρόσβασης στο salamat.gr και, κατά συνέπεια, είναι αποκλειστικά υπεύθυνος και υπόλογος για κάθε δραστηριότητα, ευθύνη, αξίωση, κόστος, ή/και δαπάνη, ακόμα και νομικής φύσης, συνδεόμενη με κάθε χρήση, παράνομη ή μη, των στοιχείων πρόσβασής του.

Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να διακόψει ή/και να διαγράψει την εγγραφή Χρήστη από το salamat.gr, οποιαδήποτε στιγμή, δίχως προηγούμενη ειδοποίηση, εφόσον διαπιστώσει οποιαδήποτε ενέργεια που καθιστά μη ενδεδειγμένη, προβληματική ή/και αδύνατη, την διατήρηση της εγγραφής του Χρήστη στο salamat.gr όπως, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, αναφέρονται η δόλια παρέμβαση στη λειτουργία της Ιστοσελίδας ή/και στην κατακύρωση των δημοπρατούμενων προϊόντων, η παροχή ανακριβών προσωπικών στοιχείων, η χρήση των στοιχείων πρόσβασης για παράνομους ή δόλιους σκοπούς, η παραβίαση οποιουδήποτε των παρόντων Όρων και Προϋποθέσεων και των Γενικών Όρων Χρήσης. Σε περίπτωση διακοπής ή/και διαγραφής της εγγραφής από το salamat.gr, θα απαγορεύεται στο Χρήστη η δημιουργία νέας εγγραφής με προσωπικά στοιχεία που συνδέονται με το λογαριασμό που διακόπηκε ή διαγράφηκε από την εταιρεία.

Κάθε Χρήστης διατηρεί το δικαίωμα οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, να ζητήσει την διαγραφή του από το salamat.gr αποστέλλοντας ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) στο info@salamat.gr. Η διαγραφή της εγγραφής από το salamat.gr συνεπάγεται παύση λειτουργίας των στοιχείων πρόσβασης του Χρήστη και συνεπώς θα είναι αυτομάτως αδύνατη η περαιτέρω πρόσβαση στo salamat.gr για τον Χρήστη μέσω των εν λόγω στοιχείων. Σε περίπτωση που ο Χρήστης επιθυμεί να εγγραφεί εκ νέου στο salamat.gr, θα πρέπει να ακολουθήσει νέα διαδικασία εγγραφής κατά τα οριζόμενα στους παρόντες όρους.

 

Άρθρο 2 ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ

Ο κάθε επισκέπτης/χρήστης έχει δικαίωμα να διατηρεί ένα καλάθι αγορών στο οποίο μπορεί να αποθηκεύει τα προϊόντα που επιθυμεί να παραγγείλει. Το «Το Καλάθι μου» επιτρέπει στον επισκέπτη να αποθηκεύει τα προϊόντα του σε ένα προσωρινό καλάθι αγορών. Όταν ο επισκέπτης αποχωρήσει από το Δίκτυο, θα αδειάσει και το καλάθι αγορών του. Το «Το Καλάθι μου» επιτρέπει στο μέλος να προσθέτει προϊόντα στο καλάθι αγορών του, τα οποία και αποθηκεύονται εκεί για να ολοκληρώσει την αγορά τους/ διαγραφή τους σε μεταγενέστερο χρόνο. Όλα τα προϊόντα παραμένουν στο καλάθι αγορών μέχρι να αγοραστούν ή να διαγραφούν (εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος).

Άρθρο 3 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Οι επισκέπτες/ χρήστες επιλέγουν από τον κατάλογο προϊόντων ή από την αναζήτηση προϊόντων συγκεκριμένα προϊόντα/ κωδικούς προϊόντων και τα τοποθετούν στο Καλάθι Αγορών.

Οι παραγγελίες αρχειοθετούνται ηλεκτρονικά και οι χρήστες μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να λάβουν γνώση του περιεχομένου της παραγγελίας τους. Η χρήση του Δικτύου γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του Χρήστη/ Επισκέπτη.

Στη συνέχεια επιλέγουν από το Καλάθι Αγορών τα προϊόντα που επιθυμούν τελικά να παραγγείλουν/ διαγράψουν.

Κατόπιν συμπληρώνουν στην ειδική φόρμα που προβάλλεται τα στοιχεία της παραγγελίας, όπως τον τρόπο πληρωμής, τον τρόπο αποστολής, τη διεύθυνση αποστολής και τα τυχόν σχόλια της παραγγελίας.

Επιθεωρούν τη συνολική εικόνα της παραγγελίας, αποδέχονται τους όρους της Σύμβασης Πώλησης από Απόσταση και δίνουν, κάνοντας κλικ στο πεδίο «Ολοκλήρωση Παραγγελίας», την τελική εντολή παραγγελίας (μόνο τότε ολοκληρώνεται η εντολή παραγγελίας.) Σε κάθε βήμα από τα παραπάνω και για τη διόρθωση σφαλμάτων πριν την ανάθεση της παραγγελίας, υπάρχει επιλογή «Προηγούμενο βήμα» .

Εν συνεχεία, μετά την αποδοχή της παραγγελίας από το Δίκτυο, αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail) του χρήστη που έχει ήδη καταχωρήσει, ενημερωτικό σημείωμα λήψεως της παραγγελίας (αριθμός παραγγελίας) και επιβεβαίωση των παραγγελθέντων ειδών/ προϊόντων, η διεύθυνση τιμολόγησης και αποστολής, ο τρόπος πληρωμής, το συνολικό ποσό της παραγγελίας κλπ.

Η παραγγελία σας στο salamat.gr είναι δυνατή καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας (24 ώρες) όλες τις μέρες της εβδομάδας.

 

Τηλεφωνική παραγγελία:

Μπορείτε να δώσετε την παραγγελία σας στο 2107796766

Απαραίτητη προϋπόθεση για να δώσετε τηλεφωνική παραγγελία είναι να έχετε τους κωδικούς των προϊόντων, που βρίσκονται στη σελίδα του κάθε προϊόντος κάτω από τον τίτλο τους.

 

Ώρες λειτουργίας Τηλεφωνικού Κέντρου

Καθημερινά από 09:00 έως 21:00, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και επίσημων αργιών.

Η διαθεσιμότητα των προϊόντων εμφανίζεται δίπλα στην περιγραφή του εκάστοτε προϊόντος και παρόλο που η εταιρεία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για όλα τα είδη να βρίσκονται διαθέσιμα στις αποθήκες της, υπάρχει η πιθανότητα κάποια εξ αυτών να έχουν εξαντληθεί/ να μην είναι προσωρινά διαθέσιμα ή ο κατασκευαστής/ προμηθευτής τους να έχει παύσει επ’ αορίστως την κατασκευή και διάθεση τους. Σε αυτή την περίπτωση οι χρήστες ενημερώνονται για την διαθεσιμότητά τους κατά την επιβεβαίωση της παραγγελίας όπου και τους ζητείται να επικοινωνήσουν με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (e-mail) με την εταιρεία/ Δίκτυο για την τροποποίηση της παραγγελίας κατά περίπτωση.

Άρθρο 4 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο έλεγχος των τεχνικών πληροφοριών που παρέχονται και της καταλληλόλητας των ειδών/προϊόντων που παραγγέλλονται ανήκει στην αποκλειστική ευθύνη του χρήστη που χρησιμοποιεί το Δίκτυο. Το salamat.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ασυμβατότητες των προϊόντων με άλλα προϊόντα. Το Δίκτυο καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρουσιάσει με τη μεγαλύτερη ακρίβεια τα διατιθέμενα από αυτήν προϊόντα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά αυτών. Το Δίκτυο επίσης έχει καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να απεικονίζονται με ακρίβεια τα πραγματικά χρώματα των προϊόντων, όταν αυτά εμφανίζονται στον ιστότοπο. Το Δίκτυο όμως δεν ευθύνεται και δεν εγγυάται για την απόλυτη ακρίβεια της απεικόνισης των χρωμάτων των προϊόντων στην οθόνη του υπολογιστή των χρηστών, καθώς αυτή εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά της εκάστοτε οθόνης και υπολογιστή.

Το Δίκτυο δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα. Σε περίπτωση πάντως που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν ή περίπτωση έλλειψης εξαρτημάτων το Δίκτυο σας γνωστοποιεί ότι η υπαιτιότητα είναι αποκλειστική ευθύνη των προμηθευτών μας. Οι Χρήστες διατηρούν το δικαίωμα επιστροφής του απευθείας στον προμηθευτή ή αντιπρόσωπο για διαπίστωση της έλλειψης εξαρτημάτων του προϊόντος. Τα έξοδα αποστολής προς τον εκάστοτε αντιπρόσωπο επιβαρύνουν τον χρήστη.

Άρθρο 5 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, το Δίκτυο δεν ευθύνεται για οποιασδήποτε μορφής ζημία υποστεί ο επισκέπτης / χρήστης των σελίδων, υπηρεσιών, προϊόντων, επιλογών και περιεχομένων του Δικτύου στις οποίες προβαίνει με δική του πρωτοβουλία και με τη γνώση των όρων του παρόντος και/ή της σύμβασης πώλησης από απόσταση (on-line sale agreement) και/ ή της ηλεκτρονικής πληρωμής (εφόσον αυτή γίνεται απευθείας στο Δίκτυο).

Τα προϊόντα και/ή οι υπηρεσίες και γενικότερα το περιεχόμενο του Δικτύου παρέχεται "όπως ακριβώς είναι" χωρίς καμία εγγύηση εκπεφρασμένη ή και συνεπαγόμενη με οποιοδήποτε τρόπο. Στο μέγιστο βαθμό και σύμφωνα με το νόμο, το Δίκτυο αρνείται όλες τις εγγυήσεις εκπεφρασμένες ή και συνεπαγόμενες, συμπεριλαμβανομένων, όχι όμως περιοριζόμενων σε αυτό, αυτών, οι οποίες συνεπάγονται την εμπορευσιμότητα και την καταλληλότητα για ένα συγκεκριμένο σκοπό.

Το Δίκτυο δεν εγγυάται ότι οι σελίδες, τα προϊόντα, οι υπηρεσίες, οι επιλογές και τα περιεχόμενα θα παρέχονται χωρίς διακοπή, χωρίς σφάλματα και ότι τα λάθη θα διορθώνονται.

Επίσης το Δίκτυο δεν εγγυάται ότι το ίδιο ή οποιοδήποτε άλλο συγγενικό site ή οι εξυπηρετητές "servers" μέσω των οποίων αυτά τίθενται στη διάθεσή σας, σας παρέχονται χωρίς "ιούς" ή άλλα επιζήμια συστατικά.

Το Δίκτυο δεν εγγυάται σε καμία περίπτωση την ορθότητα, την πληρότητα ή και διαθεσιμότητα των περιεχομένων, σελίδων, υπηρεσιών, επιλογών ή τα αποτελέσματά τους.

Το κόστος των ενδεχόμενων διορθώσεων ή εξυπηρετήσεων, το αναλαμβάνει ο επισκέπτης / χρήστης και σε καμία περίπτωση το Δίκτυο.

Διευκρινίζεται ότι το περιεχόμενο του Δικτύου είναι ψυχαγωγικό και όχι ενημερωτικό, και ως εκ τούτου οι χρήστες δεν μπορούν να βασίζουν την οποιαδήποτε συμπεριφορά τους στις πληροφορίες που περιλαμβάνονται σε αυτό, και το Δίκτυο δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη σε περίπτωση που κάποια από τις πληροφορίες που έχουν συμπεριληφθεί στο Δίκτυο αποδειχθεί ανακριβής.

Ειδικά για θέματα σχετικά με τις ιδιότητες, περιγραφή, χρήση, το τίμημα κλπ των προϊόντων που προσφέρονται προς πώληση οι επισκέπτες/ χρήστες του Δικτύου οφείλουν να επικοινωνούν με το Δίκτυο και δεσμεύονται απόλυτα από την σύμβαση πώλησης που τους ζητείται να συνάψουν κατά την διαδικασία εκτέλεσης της παραγγελίας.

Το Δίκτυο δεν ευθύνεται για απόψεις/γνώμες/τοποθετήσεις/μηνύματα/δημοσιεύσεις τρίτων οπουδήποτε και αν αυτές εκφράζονται στο Δίκτυο. Το Δίκτυο δεν είναι υπεύθυνο για το περιεχόμενο των μηνυμάτων που αποστέλλονται. Τα μηνύματα αντιπροσωπεύουν το αποστολέα τους και όχι απαραίτητα τη γνώμη των ανθρώπων και των συντελεστών του Δικτύου ή άλλων χρηστών. Κάθε χρήστης που πιστεύει ότι θίγεται είτε προσωπικά είτε σε γενικότερο επίπεδο μπορεί να επικοινωνήσει με τους διαχειριστές του Δικτύου και να εκφράσει τα παράπονα του στα στοιχεία επικοινωνίας του Δικτύου.

Για την ασφάλεια των συναλλαγών, σε περίπτωση που κάποιο προϊόν παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή, δίχως κάποια ιδιαίτερη ένδειξη που να δικαιολογεί αυτή, παρακαλούνται οι χρήστες να επικοινωνούν με το Δίκτυο πριν παραγγείλουν το προϊόν αυτό. Το κόστος των ενδεχόμενων διορθώσεων ή εξυπηρετήσεων, το αναλαμβάνει ο χρήστης/ επισκέπτης και σε καμία περίπτωση το Δίκτυο.

Άρθρο 6 ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Ότι ισχύει και στους Γενικούς Όρους Χρήσης (www.salamat.gr ) του Δικτύου.

Άρθρο 7 ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

 

(Πολιτική Απορρήτου/ Προστασίας Προσωπικών δεδομένων διαθέσιμη εδώ: https://www.salamat.gr/index.php?route=information/information&information_id=3 )

 

Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα

Το salamat.gr λαμβάνει σοβαρά υπ’ όψιν τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα των επισκεπτών και των χρηστών. Στο πλαίσιο αυτό καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να μειώνουμε συνεχώς την ανάγκη λήψης προσωπικών δεδομένων και να την περιορίζουμε στην λήψη μόνο των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που είναι απολύτως απαραίτητα για την ολοκλήρωση του σκοπού της χρήσης του Δικτύου. Κάθε λήψη, επεξεργασία και αποθήκευση προσωπικών δεδομένων γίνεται κατόπιν λήψης σχετικής αδείας από τον χρήστη (εκούσια).

Η διαχείριση και προστασία των προσωπικών δεδομένων του χρήστη Δικτύου υπόκειται στους όρους της παρούσας καθώς επίσης και στα οριζόμενα στο εθνικό, κοινοτικό και διεθνές δίκαιο σχετικά με την προστασία του ατόμου από την διαχείριση των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, όπως εκάστοτε ισχύουν.

Η παρούσα έκδοση των όρων προστασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (25-5-2018) συντάχθηκε λαμβάνοντας υπόψιν της τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού 2016/679 της Ε.Ε έτσι ώστε το Δίκτυο να συμμορφώνεται πλήρως με αυτούς και να προσφέρεται στους επισκέπτες/ χρήστες η μέγιστη δυνατή ασφάλεια και ενημέρωση σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα τους που διαχειρίζεται το Δίκτυο.

Οποιαδήποτε ενδεχόμενη μελλοντική σχετική ρύθμιση θα αποτελέσει αντικείμενο της παρούσας. Σε κάθε περίπτωση το Δίκτυο διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής των όρων προστασίας των προσωπικών δεδομένων, σύμφωνα με το εκάστοτε ισχύον σχετικό νομικό πλαίσιο.

Συνεπώς, οι παρόντες όροι προστασίας προσωπικών δεδομένων μπορεί να αναθεωρούνται και να ενημερώνονται οποιαδήποτε στιγμή και χωρίς προειδοποίηση παρότι καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια να ενημερώνονται οι επισκέπτες κατά την είσοδό τους στο Δίκτυο. Οι χρήστες του Δικτύου παρακαλούνται να ελέγχουν ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους εν λόγω όρους για τυχόν αλλαγές, καθώς η συνεχής χρήση των υπηρεσιών του Δικτύου συνεπάγεται ότι αποδέχονται ανεπιφύλακτα όλες τις ενδεχόμενες τροποποιήσεις αυτών.

Σημαντικές πληροφορίες προσωπικών δεδομένων προς Εσάς:

«Δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα» αποτελεί κάθε πληροφορία που αφορά ταυτοποιημένο ή ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο («υποκείμενο των δεδομένων»)· το ταυτοποιήσιμο φυσικό πρόσωπο είναι εκείνο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να εξακριβωθεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως μέσω αναφοράς σε αναγνωριστικό στοιχείο ταυτότητας, όπως όνομα, σε αριθμό ταυτότητας, σε δεδομένα θέσης, σε επιγραμμικό αναγνωριστικό ταυτότητας ή σε έναν ή περισσότερους παράγοντες που προσιδιάζουν στη σωματική, φυσιολογική, γενετική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική ταυτότητα του εν λόγω φυσικού προσώπου.

 

α) Το Δίκτυο δεν συλλέγει προσωπικά στοιχεία των επισκεπτών πλην της περίπτωσης των cookies.

Ως επισκέπτες του Δικτύου μπορείτε να είστε ήσυχοι ότι κανένα απολύτως προσωπικό σας στοιχείο δεν αποθηκεύεται ή χρησιμοποιείται από εμάς.

β) Ο υπεύθυνος επεξεργασίας με τον οποίο μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με οποιοδήποτε θέμα αφορά τα προσωπικά στοιχεία είναι η ατομική επιχείρηση με την επωνυμία «ΦΩΤΗΣ ΣΤΕΡΓ. ΒΛΑΧΟΣ» με έδρα την Αθήνα, οδός Κορινθίας αρ. 24, είναι διαθέσιμος στην διεύθυνση support@salamat.gr και θα απαντήσει άμεσα σε κάθε ερώτημά σας.

 

γ) Το Δίκτυο συλλέγει προσωπικά στοιχεία των χρηστών του, μόνο όταν αυτοί οι ίδιοι εκουσίως τα παρέχουν. Τα προσωπικά στοιχεία των χρηστών τα οποία συλλέγονται είναι τα ακόλουθα:

  • Ονοματεπώνυμο
  • Διεύθυνση
  • Τηλέφωνο επικοινωνίας
  • Ηλεκτρονική διεύθυνση (email)
  • Ιστορικό παραγγελιών
  • Συμμετοχή σε διαγωνισμούς
  • Λογαριασμό Facebook
  • Website/ ιστολόγιο

 

Πότε συλλέγονται τα στοιχεία αυτά.

Τα ανωτέρω στοιχεία μας τα χορηγείτε οικειοθελώς:

1) κατά την έγγραφή σας ως χρήστης της υπηρεσίας newsletter, ή

2) κατά την υποβολή παραγγελιών ή

3) κατά την υποβολή συμμετοχής σε διαγωνισμό.

Τα στοιχεία αυτά παραμένουν στην κατοχή μας και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση των σκοπών (ολοκλήρωση παραγγελίας / λήψη newsletters / διεξαγωγή διαγωνισμών) για τους οποίους έχετε ενημερωθεί και ρητά συναινέσει δια της χορηγήσεως των σχετικών στοιχείων. Η χρήση των δεδομένων αυτών από το Δίκτυο για ενημερωτικούς σκοπούς ή για προωθητικές ενέργειες ή για να προβαίνει σε προτάσεις νέων προϊόντων ή υπηρεσιών προς το χρήστη γίνεται μόνον κατόπιν συναίνεσης του χρήστη με τρεις τρόπους:

α) κατόπιν εγγραφής του χρήστη στην υπηρεσία Newsletter, ή

β) με την χορήγηση αδείας (opt in) κατά την υποβολή της παραγγελίας εκτός αν ο χρήστης δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο ή

γ) με την χορήγηση αδείας (opt in) κατά την υποβολή της συμμετοχής στο διαγωνισμό εκτός αν ο χρήστης δεν επιθυμεί κάτι τέτοιο.

Το Δίκτυο σε καμία περίπτωση δε θα διαθέσει προς πώληση ή άλλως μεταφέρει προσωπικά στοιχεία των χρηστών του Δικτύου σε τρίτους, που δε σχετίζονται με το ίδιο (το Δίκτυο), χωρίς τη συγκατάθεσή του χρήστη, με εξαίρεση την εφαρμογή σχετικών νομικών υπαγορεύσεων και προς τις αρμόδιες και μόνο αρχές.

Το Δίκτυο θα δημοσιοποιήσει το ονοματεπώνυμο και τον λογαριασμό Facebook ή το website/ ιστολόγιο του χρήστη που συμμετέχει σε διαγωνισμό μόνον εφόσον ο ίδιος το επιθυμεί δια της σχετικής χορηγήσεως αδείας, σε αντίθετη περίπτωση τα στοιχεία αυτά θα παραμείνουν κρυφά και θα τύχουν της σχετικής επεξεργασίας μόνο για τον λόγο για τον οποίο χορηγήθηκαν πχ εκτέλεση παραγγελίας.

 

Τα προσωπικά σας στοιχεία υποβάλλονται σε σύννομη και θεμιτή επεξεργασία με διαφανή τρόπο σε σχέση με εσάς. Συλλέγονται για τους ανωτέρω καθορισμένους, ρητούς και νόμιμους σκοπούς και δεν υποβάλλονται σε περαιτέρω επεξεργασία κατά τρόπο ασύμβατο προς τους σκοπούς αυτούς. Είναι κατάλληλα, συναφή και περιορίζονται στο αναγκαίο για τους σκοπούς για τους οποίους υποβάλλονται σε επεξεργασία. Διατηρούνται υπό μορφή που επιτρέπει την ταυτοποίησή σας και μόνο για το διάστημα που απαιτείται για τους σκοπούς της επεξεργασίας τους, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν υπερβαίνει τα πέντε έτη από τον χρόνο χορήγησης.

 

Τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υποβάλλονται σε καμία επεξεργασία κατά τρόπο που δεν εγγυάται την ενδεδειγμένη ασφάλεια τους, μεταξύ άλλων την προστασία τους από μη εξουσιοδοτημένη ή παράνομη επεξεργασία και τυχαία απώλεια, καταστροφή ή φθορά, με τη χρησιμοποίηση κατάλληλων τεχνικών ή οργανωτικών μέτρων. Μάλιστα, για την αρτιότερη φύλαξη τους κρυπτογραφούνται με σύγχρονες μεθόδους κρυπτογράφησης.

 

Ως υποκείμενο των προσωπικών σας δεδομένων έχετε την δυνατότητα να ζητήσετε από τον υπεύθυνο επεξεργασίας ενημέρωση σχετικά και πρόσβαση σε αυτά, ενώ διατηρείτε πάντοτε την δυνατότητα τροποποίησης ή εναντίωσης σε επεξεργασία, καθώς και το δικαίωμα στην μεταφορά τους ή την διαγραφή τους. Επίσης έχετε την δυνατότητα να απευθυνθείτε στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (contact@dpa.gr) αν αισθάνεστε ότι παραβιάζεται κάποιο από τα δικαιώματά σας σχετικά με τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα.

 

Το Δίκτυο περιλαμβάνει συνδέσμους (links) προς άλλους δικτυακούς τόπους οι οποίοι βρίσκονται υπό την ευθύνη τρίτων φορέων (φυσικά ή νομικά πρόσωπα). Σε καμία περίπτωση το δίκτυο δεν ευθύνεται για τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων τους οποίους αυτοί οι δικτυακοί τόποι ακολουθούν.

 

Το Δίκτυο είναι δυνατόν να επεξεργάζεται τμήμα ή το σύνολο των στοιχείων που έχουν αποστείλει οι επισκέπτες/ χρήστες για λόγους στατιστικούς και βελτίωσης των παρεχομένων υπηρεσιών - πληροφοριών του.

Ο επισκέπτης/ χρήστης μπορεί να επικοινωνήσει με το Δίκτυο προκειμένου να διασταυρώσει την ύπαρξη προσωπικού του αρχείου, την διόρθωση αυτού, την αλλαγή του ή την διαγραφή του.

Cookies

Το Δίκτυο μπορεί να συγκεντρώνει μη προσωπικά στοιχεία αναγνώρισης των χρηστών του χρησιμοποιώντας αντίστοιχες τεχνολογίες, όπως cookies ή/και την παρακολούθηση διευθύνσεων Πρωτοκόλλου Internet (IP). Τα cookies είναι μικρά αρχεία κειμένου που αποθηκεύονται στο σκληρό δίσκο κάθε επισκέπτη/ χρήστη και δεν λαμβάνουν γνώση οποιουδήποτε εγγράφου ή αρχείου από τον υπολογιστή του. Χρησιμοποιούνται για την διευκόλυνση πρόσβασης του επισκέπτη/ χρήστη όσον αφορά στη χρησιμοποίηση συγκεκριμένων υπηρεσιών ή/και σελίδων του Δικτύου, για στατιστικούς λόγους και προκειμένου να καθορίζονται οι περιοχές οι οποίες είναι χρήσιμες, δημοφιλείς ή για λόγους marketing.

Τα μη προσωπικά στοιχεία μπορεί να περιλαμβάνουν επίσης τον τύπο του φυλλομετρητή (browser) που χρησιμοποιεί ο επισκέπτης/ χρήστης, το είδος του υπολογιστή, το λειτουργικό του σύστημα, τους παρόχους διαδικτυακών υπηρεσιών και λοιπές πληροφορίες τέτοιου είδους. Επιπλέον, το σύστημα του Δικτύου συλλέγει αυτόματα πληροφορίες σχετικά με τις τοποθεσίες που επισκέπτεται ο επισκέπτης/ χρήστης της και σχετικά με τους συνδέσμους σε ιστό-τόπους / ιστό-σελίδες τρίτων που ενδέχεται να επιλέξει μέσω της χρήσης του Δικτύου.

Παρακάτω σας ενημερώνουμε για τα είδη των πληροφοριών που αποθηκεύονται στα cookies του Salamat.gr

  •          Cookies για την καταγραφή στατιστικών πλοήγησης
  •          Cookies για την καταγραφή στατιστικών κίνησης
  •          Cookies για την καταγραφή προτιμήσεων χρήστη
  •          Cookies για αγαπημένα προϊόντα (wishlist)
  •          Cookies για τα προβεβλημένα προϊόντα

Tα cookies αυτά είναι συμβατά από την πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων που ορίζει η Google(http://google.com/intl/el/policies/privacy).

 

Ο επισκέπτης/ χρήστης του Δικτύου μπορεί να ρυθμίσει το πρόγραμμα του για πλοήγηση στο Διαδίκτυο (web browser) κατά τέτοιο τρόπο ώστε είτε να τον προειδοποιεί για τη χρήση των cookies σε συγκεκριμένες υπηρεσίες είτε να μην επιτρέπει την αποδοχή της χρήσης cookies σε καμία περίπτωση. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης/ χρήστης των συγκεκριμένων υπηρεσιών και σελίδων δεν επιθυμεί την χρήση cookies για την αναγνώριση του οφείλει να το δηλώσει στο σχετικό πεδίο και ενδέχεται να μην έχει περαιτέρω πρόσβαση στις υπηρεσίες αυτές.

Το Δίκτυο περιλαμβάνει συνδέσμους προς άλλους δικτυακούς τόπους οι οποίοι βρίσκονται υπό την ευθύνη τρίτων φορέων (φυσικά ή νομικά πρόσωπα). Σε καμία περίπτωση δεν ευθύνεται το Δίκτυο για τους όρους προστασίας των προσωπικών δεδομένων τους οποίους αυτοί οι δικτυακοί τόποι ακολουθούν.

 

Προσωπικά δεδομένα κατά την διενέργεια Διαγωνισμών

Το Δίκτυο κατά διαστήματα διενεργεί διαγωνισμούς μεταξύ των χρηστών ως μέρος των προωθητικών ενεργειών του. Οι όροι συμμετοχής του εκάστοτε διαγωνισμού δημοσιεύονται στην σχετική υποσελίδα του Δικτύου και στην παρουσία (Facebook page) του Δικτύου στο Facebook την οποία διαχειρίζεται αποκλειστικά το Δίκτυο και οι οποίοι είναι δεσμευτικοί για τους συμμετέχοντες. Στους διαγωνισμούς αυτούς μπορεί να συμμετάσχει κάθε εγγεγραμμένος χρήστης στον όποιο δίνεται η δυνατότητα να επιλέξει (opt in) αν επιθυμεί την προβολή του σχολίου του και του ονοματεπώνυμού του/ψευδώνυμου  στο Δίκτυο και στην σχετική παρουσία (Facebook page) του Δικτύου στο Facebook. Σε περίπτωση που ο χρήστης δεν επιλέξει την προβολή του ονοματεπώνυμού του/ ψευδώνυμου και του σχολίου του στο Δίκτυο και το Facebook τα δεδομένα αυτά θα παραμείνουν κρυφά υπό την διαχείριση του Δικτύου τουλάχιστον μέχρι την ολοκλήρωση του εκάστοτε διαγωνισμού και για ένα έτος μετά για λόγους επιβεβαίωσης της διενέργειας/ του αδιάβλητου του διαγωνισμού. Σε κάθε άλλη περίπτωση τα ανωτέρω στοιχεία των συμμετεχόντων θα παραμένουν δημοσιευμένα τόσο στην σχετική υποσελίδα του Δικτύου όσο και στο Facebook για όσο χρονικό διάστημα κριθεί απαραίτητο από το Δίκτυο.

Το Δίκτυο κατά την διαδικασία του Διαγωνισμού δεν συλλέγει ούτε ζητά κανένα προσωπικό δεδομένο πλην αυτών που χορηγούνται από τον Χρήστη κατά την εγγραφή του στο Δίκτυο.

Εννοείται ότι ο χρήστης οικειοθελώς χορηγεί τα ανωτέρω στοιχεία τα οποία το Δίκτυο προσλαμβάνει ως προσωπικά δεδομένα και για τα οποία τηρείται η ίδια διαφανής διαδικασία διαχείρισης (η οποία περιγράφεται ανωτέρω) όπως των λοιπών προσωπικών δεδομένων που διαχειρίζεται. Τα στοιχεία (πχ ονοματεπώνυμο, ψευδώνυμο, σχόλιο κλπ) τα οποία ο χρήστης επιλέγει να δημοσιευθούν στον ιστότοπο του Δικτύου δεν αποτελούν προσωπικά δεδομένα κατά την έννοια των διατάξεων του ΓΚΠΔ. Σε κάθε περίπτωση το Δίκτυο δίνει την δυνατότητα στον Χρήστη να ζητήσει την διαγραφή ή τροποποίηση τους από το Δίκτυο εφόσον αυτό δεν αντίκειται στο νόμο ή σε ανειλημμένη υποχρέωση του Δικτύου που απορρέει από σύμβαση ή δικαιοπραξία.

Για κάθε επικοινωνία με τον υπεύθυνο επεξεργασίας αποστείλατε μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στη διεύθυνση αλληλογραφίας support@salamat.gr.

 

Άρθρο 8 ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΑΝΗΛΙΚΩΝ

Επισκέπτες / χρήστες του Δικτύου που είναι ανήλικοι έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του Δικτύου μόνο με τη συγκατάθεση των γονέων ή των κηδεμόνων τους και δεν έχουν υποχρέωση να υποβάλλουν τα προσωπικά τους στοιχεία. Σε περίπτωση υποβολής τέτοιων στοιχείων από ανήλικους, το δίκτυο διαγράφει τις σχετικές πληροφορίες. Εάν παρόλα αυτά κατατεθούν ψευδή στοιχεία κατά την συμπλήρωση της αίτησης εγγραφής μελών, το Δίκτυο δεν φέρει καμία ευθύνη.

 

Άρθρο 9 ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το salamat.gr για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, προσφέρει τη δυνατότητα της επιστροφής ή της αλλαγής των προϊόντων της παραγγελίας σας, αν για κάποιο λόγο δε σας ικανοποιούν. Οι χρήστες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα, αζημίως και αναιτιολόγητα, εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουν τα προϊόντα με α) αποστολή του επιστρεφόμενου προϊόντος αχρησιμοποίητο, όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας καθώς και όποιο δώρο πιθανώς περιελάμβανε αυτή στη διεύθυνση: με συνοδευτική ενυπόγραφη επιστολή από τον χρήστη ή β) με αυτοπρόσωπη επιστροφή του και αλλαγή στο κατάστημα στην ίδια διεύθυνση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί το επιπλέον δώρο, τότε η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Στην υπό (α) περίπτωση, ο χρήστης επιβαρύνεται μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα που επιστρέφονται βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον χρήστη, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία τους να είναι αυτή που συνοδεύει το προϊόν (συμπεριλαμβανομένων των ετικετών/καρτελακίων με τις συνήθεις ενδείξεις/τιμή του προϊόντος που δεν πρέπει να έχουν αφαιρεθεί από το προϊόν). Τα προϊόντα θα πρέπει να συνοδεύονται από τα σχετικά παραστατικά αγοράς και παράδοσής τους (π.χ. ΔΑ, απόδειξη, φορτωτική κλπ).

Ειδικά στην περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο είναι υποχρεωτική η συνοδεία του προϊόντος από το Δελτίο Αποστολής προκειμένου να είναι δυνατή η έκδοση πιστωτικού τιμολογίου.

Περαιτέρω, επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Σε περίπτωση εσφαλμένης εκτέλεσης της παραγγελίας από το salamat.gr, δηλαδή αποστολής λάθος προϊόντων.

Σε περίπτωση που έχει παρέλθει η ημερομηνία λήξης των προϊόντων.

Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα το οποίο καλύπτεται από εγγύηση.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ισχύουν τα κάτωθι:

Η επιστροφή των προϊόντων πρέπει να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε κατεψυγμένα και φρέσκα προϊόντα, καθώς και σε προϊόντα με κατά παραγγελία χαρακτηριστικά ή σε ασυνήθιστες ποσότητες αγοράς, ή προϊόντα προσφορών ή προϊόντα με ειδικές εκπτώσεις.

 

Το προϊόν πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο, όπως ακριβώς ήταν πριν την πώληση στην αρχική του συσκευασία και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας καθώς και όποιο δώρο πιθανώς περιελάμβανε αυτή. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί το επιπλέον δώρο, τότε η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, ή τιμολόγιο). Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.

Εφόσον πληρούνται οι όροι για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Όλες οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από εμάς. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής σας κάρτας.

Σε περίπτωση που σας παραδοθεί κάποιο ελαττωματικό προϊόν, ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατό σχετικά με το προϊόν και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε. Αν καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή αναλαμβάνουμε να το παραλάβουμε και να το αντικαταστήσουμε με δικά μας έξοδα.

Σε περίπτωση αποδεδειγμένης υπαιτιότητας του salamat.gr το κόστος της επιστροφής βαρύνει το salamat.gr και ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει αν θέλει την επιστροφή των χρημάτων του, πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου προϊόντος ή την εκ νέου αποστολή της παραγγελίας. Σε αυτή την περίπτωση η παραλαβή του προϊόντος γίνεται από το χώρο σας από την εταιρία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε.

Σε περίπτωση υπαιτιότητας του Πελάτη, τον τελευταίο βαρύνουν τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Το salamat.gr δύναται να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, κοινοποιώντας τους σχετικούς νέους όρους στον ιστότοπό του.

Εφόσον το salamat.gr κρίνει ότι ο χρήστης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής (π.χ. επιστρέφει επανειλημμένα προϊόντα) ή ενεργεί κακόπιστα έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας ενημερώσετε στο τηλέφωνο 2107796766 ή email στο e-sales@salamat.gr.

Εάν το προϊόν δεν πληροί τους ανωτέρω όρους θα επιστρέφεται στον χρήστη με δική του δαπάνη.

Σε κάθε περίπτωση, οποιαδήποτε ζημία στο προϊόν κατά την επιστροφή του προϊόντος προς το Δίκτυο ή το κατάστημα, βαρύνει αποκλειστικά τον χρήστη.

Το Δίκτυο συνιστά τους Χρήστες να ελέγχουν προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας τους την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας και της ετικέτας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από την έδρα μας, κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας ή αποστολή e-mail στο e-sales@salamat.gr

Άρθρο 10 ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Το Δίκτυο προς εξυπηρέτηση των χρηστών τους παρέχει τη δυνατότητα να εξοφλούν την παραγγελία τους με οποιονδήποτε από τους κατωτέρω τρόπους:

1. Πληρωμή στο Κατάστημα: Σε περίπτωση επιλογής της παραλαβής του προϊόντος από το κατάστημα σας δίνεται η επιλογή να πληρώσετε με μετρητά κατά την παραλαβή του προϊόντος.

 

2. Πληρω